Lundi 11 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Lundi 11 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Lundi 11 Juillet

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

17 Juli 2011 | Frankrijk, Nice

Zo het wordt weer eens tijd om iets van mij te laten horen. Het was ook zó druk deze week.

Nou, maandag kwamen mam en Kaya. Ik had me er heel erg op verheugd! 's Morgens kwam eerst nog even Sandrine om te skypen met thuis, want bij haar hebben ze geen internet. Daarna snel naar de bushalte. De bus kwam om het half uur en ik was net één minuut te laat. Tant pis! Toen ik in de bus zat ergerde ik me kapot. De bus stopte om de 2 seconde (zebrapaden, stoplichten en andere bushaltes), iedereen stond heel dicht tegen elkaar aan te duwen, het was heet, ik kon niet zitten en de rit duurde lang. Kaya en mam waren al op mij aan het wachten. Ik kwam aan op het vliegveld en ging mam en Kaya knuffelen. Snel de bagage dumpen in het hotel en naar het strand! Dachten wij... Ik had van te voren uitgezocht in welke straat mam en Kaya's hotel was: in avenue des Baumettes. Daar gingen we dus met onze koffers heen. Jammergenoeg begonnen we aan de verkeerde kant van de straat, bij nummer 84 en we moesten naar nummer 3. De straat was best lang, maar nadat onze straat bijna een rivier was geworden van ons zweet en de hulp van aardige mensen kwamen we aan bij Hotel Dänmark. Daarna gingen we lekker een broodje eten aan de Promenade des Anglais. Voor hen is dat heel bijzonder, maar voor mij is het bijna normaal, haha. Ik ging naar school en mam en Kaya naar het strand.
Na school ging ik met Kaya en mam uiteten bij de haven. Het eten was heerlijk, het uitzicht prachtig en het gezelschap het beste! Ik heb Kaya een soort 'zussenarmbandje' gegeven.
Na het eten liepen we terug via de Promenade en hebben nog lekker op het strand wat gedronken.