Mardi 12 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Mardi 12 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Mardi 12 Juillet

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

17 Juli 2011 | Frankrijk, Nice

's Ochtends hadden we al vroeg afgesproken. Ik had nog even fruit gehaald, want dat gingen we op een soort bergachtigiets opeten (mooi uitzicht, lekker windje etc.). Ik kocht een halve meloen bij een groentenboer. Bleek dat de verkoper uit België kwam. Hij begon helemaal tegen mij te kletsen en hij was heel aardig. Zijn vrienden zaten buiten en hij riep dat ik uit Nederland kwsm, haha. Daarna moest ik een heel stuk met de meloen lopen (een goede oefening voor mensen die spierballen willen kweken).

Boven hadden we lekker het fruit opgegeten, gelegen en gekletst. Toen gingen we weer naar beneden lopen om in Vieille Ville te kijken en wat winkeltjes te krijgen.

Toen gingen Kirsten en ik naar school en mam en Kaya naar het strand.

Na school had mijn gastgezin Kaya en mam ontmoet. 's Avonds gingen we in de oude stad uiteten, maar het was niet echt lekker eigenlijk...