Lundi 18 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Lundi 18 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Lundi 18 Juillet

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

18 Juli 2011 | Frankrijk, Nice

Vandaag heb ik zó iets ontzettend leuks gekocht!! Het is heel erg onnodig en overbodig, maar zó leuk. Het is... een Turn Flakes Cereal Dispenser. Ken je zo'n apparaat die ze in hotels hebben bij het ontbijtbufet? Zo'n ding waar ze de ontbijtgranen in doen. Nou, dat heb ik nu. Ik kon echt niet wachten tot over twee weken thuis om het te gebruiken, dus ik vroeg aan mijn tante of ik het al meteen in de keuken mocht zetten. Volgens mij vonden ze me een beetje gek, omdat ik lachend en stralend de TFCD (afkorting) aan het vullen was, haha. Ik zet wel een foto ervan op mijn blog. Ik heb er al een hele fotoshoot mee gehouden.

  • 18 Juli 2011 - 22:01

    Kirsten :

    Leuk dat je het toch nog gevraagd hebt of je de cruesli er al in mocht doen!! Geniet ervan :D

  • 19 Juli 2011 - 13:03

    Leny:

    Ha Yvette
    Ik heb vandaag weer even je verhalen gelezen en je foto's bekeken en zie dat je de tijd wel om krijgt daar in Nice.
    Als je thuis bent mag je ook wel een keertje (of vaker) voor de hele familie koken want het eten ziet er niet verkeerd uit.
    Geniet van al de leuke dingen die je nog gaat doen, want het blijven voor straks leuke herinneringen!!!
    groetjes Sjaak en Leny

  • 20 Juli 2011 - 08:06

    Tante Jes:

    Yvette, ik hoorde van mam dat jullie het samen leuk hebben gehad.
    Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt in Frankrijk. De langste tijd zal er voor jou daar wel bijna opzitten toch?Geniet er nog van.
    Groetjes vanuit Serum. Tante Jes en Ome Hay

  • 20 Juli 2011 - 10:55

    Eva:

    Dat ding wat je gekocht hebt ziet er echt heel grappig uit.. :p
    En het zal ook vast en zeker wel lekker zijn! :p

    Nog heel veel plezier in Nice!

    Tot snel! Liefs!

  • 20 Juli 2011 - 14:23

    Jan En Thea:

    Ha Yvette,
    Wat gave foto's.
    We willen je nog heel fijne dagen toewensen in Nice.
    Hoe gaat het met de Franse taal je zult wel veel kennen in het Frans.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n apparaat nog nooit gezien heb waar jij die foto van gemaakt hebt.
    de groetjes en tot de volgende keer.
    groetjes Jan en Thea



  • 20 Juli 2011 - 18:49

    Laura:

    Hee Yvette!
    Hahah echt superleuk die TFCD :D
    xxliefs

  • 20 Juli 2011 - 21:34

    Lisa:

    Wat een leuke foto's !
    En die crueslimachine, hahaha! Ik kom binnenkort een keer bij jou ontbijten, als je weer terug bent in Pays-Bas. :)

    Bisous!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 46726

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: