Lundi 20 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Lundi 20 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Lundi 20 Juin

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

22 Juni 2011 | Frankrijk, Nice

Bonjour!!

Ik had echt zo'n blunder vanacht! Ik weet niet waarom, maar ik schreeuwde heel hard! Ik denk dat ik een nachtmerrie had ofzo. Gelukkig hoorde niemand het, behalve mam. Ze kwam snel de kamer binnen om te vragen of het ging. Ik schaamde me dood.

's Morgens werd ik wakker terwijl iedereen nog sliep. Ik durfde bijna geen geluid te maken. Ik was aan het wachten om samen te ontbijten, maar ik durfde ook niemand wakker te maken. Ik zat daar 10 minuten ofzo. Toen heb ik toch maar Athina (=dochter) wakker gemaakt. Ik mocht gewoon alles zelf doen 's ochtends. Pas de problème. Communiceren is soms moeilijk, maar met handen en voeten komt het wel goed.

Snel naar school, waar ik een test moest maken. Ik zit in klas A51. Geen idee of dat goed is. Daarna hadden we een rondleiding door Nice. Nice is niet groot en een makkelijke stad.

Daarna had ik al om 15.00 mijn eerste kookles. Helemaal top was dat! Ik voelde me echt culinair. Haha.

De schoolgenoten zijn heel aardig. Ik heb al vele nationaliteiten ontmoet. Tsjechië, Australië, Zweden, Finland, Duitsland, Japan, Brazilië, Mexico etc. Iedereen is erg sociaal. Ik praat ook redelijk veel engels onderling eigenlijk. Dat is makkelijker.

Maandag was Athina jarig. Ze werd 15 jaar (quinze ans). Omdat ik al helemaal vol zat van de kookles had ik alleen maar cake als avondeten (gâteau).

  • 23 Juni 2011 - 20:17

    Lisa:

    Wat leuk (: !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 46738

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: