Samedi 30 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Samedi 30 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Samedi 30 Juillet

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

30 Juli 2011 | Frankrijk, Nice

Zo, dit is alweer de állerlaatste dag! Het is héél snel gegaan.

Gisteren ben ik nog naar het strand gegaan om hopelijk toch nog een beetje bruin te worden. Anders geloven jullie niet dat ik in Nice ben geweest. En ik had de laatste schooldag. De laatste 20 minuten gingen we met twee klassen wijn drinken en ik had madeleines gekocht om uit te delen. Ik heb ook mijn certificaat gekregen.

's Avonds zijn we nog als laatste avond uitgeweest. Het was super gezellig. Eerst ging ik uiteten in een Italiaans restaurant met een vriend, Fabio. Daarna gingen we met een groep gezellig zitten op het strand. Rond half 1 gingen we naar Highclub. Dit is de eerste keer dat ik naar een club ging. Het was voor 18 jaar en ouder. Ik was best zenuwachtig, want iedereen van onze groep was aan het stressen dat niet iedereen erin kon komen. Ik had de ID van een heel aardig Slowaaks meisje, Dayana. Daarmee ben ik binnengeraakt. Ik was super nerveus, maar bij de bodyguards deed ik net alsof ik dit elke week deed.
Bij highclub was het heel erg gezellig. Een biertje kost er €10.00, dus ik heb maar niks gekocht daar. Rond kwart voor 5 was ik thuis.
Vanmorgen wilde ik om 9uur opstaan, maar ik heb niet goed kunnen slapen, dus ik was al lang wakker.
Net heb ik nog de laatste dingentjes ingepakt. Zometeen ga ik nog even het 'zussenarmbandje' ophalen. En dan moet ik al afscheid nemen. Het is heel dubbel. Ik ben super blij om iedereen dadelijk weer te zien. Ik heb iedereen echt gemist. Maar van de andere kant wil ik ook niet gaan, want dat betekent dat het VOORBIJ is. Alle leuke mensen die ik heb ontmoet hier. Echt super jammer.

Ik zag steeds vliegtuigen aan en af vliegen naar het vliegveld van Nice met nieuwe ladingen toeristen elke 10 minuten. Vandaag zit ik in één van die vliegtuigen weer naar huis. Dit was een reis om nooit te vergeten.

  • 01 Augustus 2011 - 18:02

    Jan Tilmans:

    Bonyour Yvette,

    Je avontuur zit er weer op, maar je kunt terug kijken op een leuke en onvergetelijke tijd, als ik je verhalen zo lees! Hopelijk heb je veel Frans kunnen! Nog een fijne vakantie thuis en succes met je voorbereidingen voor je vervolg studie!

    Au revoir,
    Amanda & Jan

  • 03 Augustus 2011 - 19:44

    Jan En Thea:

    Ha Yvette.

    Heb je een goede terugreis gehad?
    Veel succes met je volgende studie.
    Verder nog een fijne vakantie in Corfu gewenst allemaal.
    groetjes Jan en Thea

  • 05 Augustus 2011 - 11:57

    Jac En Riny:

    Hallo Yvette,
    Nog even een reactie van ons. Wij zijn weer terug uit Oostenrijk, het was heel erg fijn, maar toch ook weer goed om weer thuis te zijn. Ook jij hebt je Nice-avontuur al achter de rug. Een tijd om nooit te vergeten.
    ook het na-genieten is fijn.
    Nu nog met pap mam Kaya en Noud naar Griekenland. Het kan niet op!
    We komen een keer aan om jouw verhalen te horen. Groetjes en tot gauw.

  • 09 Augustus 2011 - 10:54

    BertT:

    Ha die Yvette,

    Herkenbaar, een van die miljoenen reizigers zijn terwijl je zelf met duizend-en-een mooie herinneringen weer braaf op weg naar huis gaat.

    Geniet van het na-genieten!

    Groetjes,
    Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 780
Totaal aantal bezoekers 46748

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: