Mercredi 22 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Mercredi 22 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Mercredi 22 Juin

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

22 Juni 2011 | Frankrijk, Nice

Hier volgt een live verslag vanuit mijn kamer bij de familie Agostini:

De lessen zijn van kwart voor 9 tot kwart voor 1, maar het leek véel langer. Ik had ontzettend last van buikpijn. We hadden het over het verschil van de imparfait (verleden tijd) en de passé composé (votooiddeelwoord). We hadden het ook over werk en films.

Daarna ben ik met een groepje Zweedse meisjes (ik was de enige Nederlander) gaan lunchen. En daarna ging ik alweer naar het strand met Sana en later kwam Leonore. Allebei Zweeds. Voor mijn doen ben ik al best bruin aan het worden. Misschien word ik dat toch nog óoit een keertje bruin! Goed smeren, want anders is het voor niks allemaal. En dat moet wel hier, want de zon straalt erg fel.

Er zijn ook zó veel leuke winkels hier. Misschien moet ik mam even bellen of ze meer geld overmaken (grapje).

Ik heb al een afspraak gemaakt met Jenny dat ik vrijdag met haar boven het water ga met een parachute. Ik heb er echt zo'n zin in. Morgen lekker koken. Ik ben benieuwd. In het weekend komt Kirsten (een vriendin)! Ik kijk ernaar uit. In het weekend ga ik ook naar een ander strand met een groepje. En maandag ga ik eventjes winklen met Jenny. Dus, nog vanalles op het programma! Ik ga nu maar eens slapen! Op naar een nieuwe prachtige, zonnige, gezellige, leerzame dag!!

  • 23 Juni 2011 - 17:42

    Bert:

    Yvette,

    Gaaf allemaal man.
    Je hebt het goed voor elkaar daar zo te horen!
    Ik dacht trouwens dat het stokbrood en wijn ohne ende (ne pas un finit? :-)) hadden in Frankreich!?

    Anyway, veel plezier daar en toudeleau,
    Bert

  • 23 Juni 2011 - 20:15

    Sophie:

    Heee!

    Super leuke berichtjes :) volgens mij heb je het echt naar je zin daar, maar dat mag ook wel.
    Moest wel lachen met de wraps, haha. Hoe spreken ze ze daar uit? Net zo mooi als mij of toch zo als het echt moet? Of 'vrepés' ofzo.

    Geniet ervan hè! X

  • 23 Juni 2011 - 20:22

    Jan EnThea:

    Hallo Yvette,
    Wat leuk dat je, je al een beetje thuis voelt in Nice. Veel succes met leren
    en wat heb je mooie verhalen echt leuk.
    ga maar lekker genieten van de leuke tijd. Geniet maar van het parachute springen ik ben benieuwd.Vele groetjes van je peetoompje Jan en Thea.

  • 23 Juni 2011 - 20:22

    Lisa:

    Très bon, Yvette :)
    Oeehh, Je veux te visiter! Kijken hoe het daar allemaal is enzo!
    En ik moet natuurlijk Skype aanmaken :o
    Had je mn smsje gekregen eigelijk? ;p

    bisoux (vanuit?) Pays-Bas!
    xxx

  • 23 Juni 2011 - 22:57

    Anne:

    Hej Yvette,

    Fijn om te lezen, dat alles goed gaat, en je al leuke mensen hebt ontmoet! Als ik je verhalen zo lees krijg ik bijna zin om je achterna te reizen ;)!

    Bisoux, et pleine de plaisir a nice!


  • 24 Juni 2011 - 20:33

    Yvette:

    Nee Lisa, ik heb je smsje niet gekregen. Hmmm. Wat stond erin?

    Haha, nee Sophie, jij kan het woord 'wraps' het allermooiste uitspreken. De fransen kunnen nog iets van je leren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 46735

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: