Jeudi 23 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Jeudi 23 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Jeudi 23 Juin

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

24 Juni 2011 | Frankrijk, Nice

Vandaag ging het veel beter in de klas. We hebben een film gekeken: 'La doubleuse'. Hij was heel grappig. En ik kon veel volgen en verstaan, dus ik voelde me wel goed.

's Middags lekker koken. De groep was groter, zeven mensen. Dat was iets minder fijn. Als 'entree' hadden we een artichok'taartje' met waterkers erop, balsamicocrème en olijfolie. Comme plat principal hadden we gevulde kip met een reepje spek eromheen. En als dessert hadden we brownies. Het voorgerecht was het minste, maar de rest was echt heel lekker.

Daarna ben ik naar de boekwinkel gegaan. Ik ga als ik hier ben een fans kookboek kopen. Ik ben aan het twijfelen tussen twee. Ze zitten allebei aan mijn maximum prijs van 20 euro, maar de boeken zijn heel mooi en dik. Ik denk dat ik op de terugreis de helft hier moet laten, want het kookboek alleen al zal de helft van het totale gewicht zijn. Ook heb ik een nieuw boekje gekocht om mijn frans grammatica in op te schrijven. Ik ging ook grammatica oefenen op het strand. Ik voelde me echt inteligent, omdat ik zo tussen de boeken aan het snuffelen was en omdat ik zo aan het leren was op het strand, haha.

Bonne nuit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 46743

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: