Vendredi 24 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Vendredi 24 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Vendredi 24 Juin

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

24 Juni 2011 | Frankrijk, Nice

Bonjour tout les monde!

Vandaag heb ik met een Amerikaans meisje gepraat. Echt super leuk! Kijken jullie wel eens Amerikaanse films? Nou, alles wat daar gebeurt is ook in het echt daar in Amerika. Bijvoorbeeld de cheerleaders, de footballplayers, de peprally's, de mascottes, de sweet 16 (maar minder groot als op mtv) etc. Super leuk! Ik ga ook een keerje naar Amerika!

Ik ben met Kumiku (een Japans meisje) naar de film geweest. A Very Bad Trip 2. Ik kon er hélemaal niks van verstaan. Ik snapte de grote lijn, maar dat was alles. Ik dacht dat het al redelijk goed ging met mijn frans, maar dat valt een beetje tegen, haha. Die fransen praten ook zó snel. Achja, nog meer dan 5 weken te gaan. Dat moet verbeterd worden.

Dimanche, een jongen uit Amerika komt in mijn gastgezin. Ik ben benieuwd. Het wordt vast gezellig.

Morgen ga ik naar een klein stadje en ga ik de parfumfabriek bezoeken met een groepje op een excursie.

  • 25 Juni 2011 - 08:24

    Kirsten :

    Klinkt weer heel leuk! Ik ben echt super zenuwachtig, gister mijn koffer ingepakt maar hij past niet meer dicht (cadeautjes voor het gastgezin moeten er ook nog bij). Dus heb ik net maar de allergrootste van zolder gesleept, ik voel me net zo'n Henk die voor een halfjaar weggaat. Vanmorgen heb ik echt geen hap door m'n keel gekregen, ik vind het zo spannend! Hopelijk komt het allemaal goed en ga ik het net zo leuk hebben als ik hier op jouw reisblog lees.
    Heb jij in je gastgezin internet? Want hoe doen we dat zondag als we iets af willen spreken..?
    Bisous d'une fille nerveuse!

  • 25 Juni 2011 - 08:39

    Ha Yvette:

    Zo te lezen heb jij het goed naar je zin.
    Ook de foto's zijn erg leuk.
    Ook fijn dat er straks een Nederlands meisje komt. Dan kunnen jullie samen wat gemakkelijker praten. Veel plezier verder, en wij horen nog van jou.
    Jac en Riny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 46730

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: