Mardi 28 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Mardi 28 Juin - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Mardi 28 Juin

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

28 Juni 2011 | Frankrijk, Nice

Vandaag heb ik zó iets leuks gedaan!! Ik ben met een parachute boven het water gaan hangen. Samen met nog 2 andere vrouwen gingen we daar en een speedboot trok ons vooruit. Woehoehaa!
Het was echt très bien. Ik zet de foto's op de blog!! :D

  • 29 Juni 2011 - 12:05

    Bon Your Yvette:

    Wat gaaf zeg, je maakt nog eens wat mee. Hoe hoog hang je dan?
    Is het zeewater koud of valt dat mee?
    Ook je kookkunsten mogen er zijn.
    stuur maar eens een recept door.

    au revoir Jac en Rien

  • 29 Juni 2011 - 19:06

    Kelly:

    OHMYGOD.. dat lijkt me echt zooo vet !!!
    echt super dat je dat allemaal doet daarzo .. ben jaloers ;(
    hihi
    have fun

    liefs

  • 29 Juni 2011 - 19:19

    Yvette Drissen:

    Ha Rien en Jac
    Ik weet niet precies hoe hoog ik hang. Ik schat 10/20 meter (ik ben niet goed ik schatten). Is goed, ik geef een recept, maar die zijn wel in het frans. Is dat een probleem?

    Ik vind het heel lief en leuk dat jullie mijn blog zo erg in de gaten houden, merci.

  • 29 Juni 2011 - 20:12

    Jan En Thea:

    Ha Yvette,
    Wat leuk dat je zo veel mooie verhalen schrijft en je maakt al van alles mee.
    Wat leuk dat parachute springen hoe je daar hing in de lucht.
    ik vind het best wel een beetje eng dat jij zo laat alleen naar huis moet.
    Geniet maar van je kooklessen en van al het mooie wat daar te beleven valt je voelt je al helemaal thuis in Frankrijk.
    Succes met alles en tot de volgende keer.
    Groetjes Jan en Thea

  • 30 Juni 2011 - 11:36

    Lisa:

    Wat leuk man! Die parachute :)

    Oeh, die jongen op die foto's, is dat je 'broer'? Hij is best handsome ;p
    hihi.

    Bisous!

  • 30 Juni 2011 - 16:07

    Tessa:

    jeej wat een avondtuur. Dit parachute, lijkt mij o zoo cool. (vanuit hier, lekker achter een beeldscherm) Maar ook zo eng. Was het dat niet ?
    Dat eten heb je dat echt zelf gekookt. (niet stiekem elke keer naar een restaurant) Want het ziet er echt fantastisch uit.

    Trouwen ik ben ook helemaal in de French mood. Mondeling :(

    groetjes Tessa

  • 30 Juni 2011 - 16:45

    Miranda:

    Haaai Yvette!

    Hoe leuk. En die fotos super :tooth:
    heb jij die hele kamer voor je alleen of deel je die?
    En die jongen op de bank woont die daar ook ? haha, Niet verkeerd volgens mij of wel *grimpf*

    misje
    xxMiranda

  • 30 Juni 2011 - 16:47

    Miranda:

    Haai,

    jaja was wee eens wat vergeten.
    Die foto's van dat eten maak jij dat allemaal?
    Want wow wat knap !
    Jaloers ! echt wel.
    je wordt nog Master Cheffin Yvette dadelijk Yeah *jippieyeej*

    xxx

  • 01 Juli 2011 - 09:16

    Mirjam En Geert :

    Allo Yvette!

    moi avoir un Traduction machine trouvés. Moi trouver des il heureuse le visage de le parachute excellent!!

    (dans l'intervalle savent moi ne plus quoi moi avoir écrite:D)

    Nou Yvette.. zo te zien verveel ik me:D
    maar ik hoop dat je het kan lezen..

    hahaha

    veel plezier nog:D
    xxxxx

  • 01 Juli 2011 - 18:58

    Yvette:

    Haha, nee die jongen heet Jacob en komt uit Amerika. Hij is inderdaad super aardig, maar hij rookt en heeft vrouwelijke trekjes, hihi. Maar hij is wel echt super leuk idd.

    Nee, die kamer heb ik niet voor mijzelf. Ik deed die met de dochter: Athinas.

    En, ja, dat eten heb ik zelf gemaakt. Maar de leraar help mee, dus het kán niet fout gaan. Iedereen kan het als zij er is. Het is niet zo dat ik zo geweldig ben hoor :P

    En Mirjam, jou frans klopt echt van geen kanten, haha. Maakt niks hoor, ik snap wat er staat. :D

    Bon chance met je frans mondeling Tessa!!

  • 02 Juli 2011 - 21:17

    Will:

    Heej chère cousine,
    Wat leuk al jouw verhalen,
    zo te lezen heb jij een super tijd daar in Frankrijk.
    En wat het koken betreft dan heb ik wel een idee: voor de familie een franse avond met als chef de cuisine:.........JIJ! haha.
    Geniet ervan meid en veel plezier samen als straks jouw mam en Kaya komen.
    Heel veel groetjes, Guusje-Sjuul-Jelle-John en Will

  • 03 Juli 2011 - 09:06

    Yvette Drissen:

    Haha, leuk dat je mijn verhalen hebt gelezen. Ik wil best koken, maar dan moet ik wel nog even oefenen, hihi.

    Tot over 4 weekjes!

  • 10 Juli 2011 - 12:59

    Bert:

    Koel zeg!
    Je vermaakt je prima daar, zo te zien aan de verhalen en foto's ... nice!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 14429
Totaal aantal bezoekers 46768

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: