Samedi 9 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Samedi 9 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Samedi 9 Juillet

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

09 Juli 2011 | Frankrijk, Nice

Bonsoir

Aujourd'hui ben ik met Kirsten naar een hele mooie plek geweest. We moeste er wat voor doen (een paar trappen op), maar dan heb je ook wat. Een schitterend uitzicht!

Het was prachtig. Maar goed dat ik mijn fototoestel mee had. Er was een groot park, een kasteeltje, restaurantje, super veel weggetjes en het was lekker rustig. Later kwamen Ingrid en Sandrine ook. Het was heel gezellig. Rond 15.00 uur gingen zij weer en bleven Kirsten en ik liggen. Er was een lekker windje, maar soms een béétje te veel wind, dus onze haren gingen helemaal door de war. Maar daar krijgen Kirsten in ik een 'beachy look' van, haha. Kirsten en ik hadden zó erg de slappe lach steeds. We waren echt melig. Kirsten wilde ook muziek luisteren, maar ze hoorde steeds niks. We vroegen ons af waar het aan lag, maar Kirsten had de oordopjes helemaal niet in, hahaha. Ik wou dat ik de tijd stil kon zetten soms.

Rond 17.00 gingen we weer naar beneden. Er is een lift, maar wij waren sportief en gingen met de trap.

Morgen lekker naar Monaco met Kirsten en maandag komen Kaya en mama al. Ik heb er zin in. Ik heb al een beetje uitgezocht waar je lekker kan uit eten en plekken waar we heen moeten/kunnen gaan. Ik heb net een 3D-kaart gekregen van Kaya en de rest van het gezin. Super leuk. Maar ze hadden 'Yvette Drissen' op de kaart geschreven. Dan weet de postbode niet in welke brievenbus die post moet in ons appartementencomplex. Eigenlijk had er 'Agostini' op gemoeten. Gelukkig heb ik de kaart toch nog gekregen.

Ik ruik eten. Volgens mij gaan we bijna aan tafel.

Á bientôt

  • 09 Juli 2011 - 19:18

    Kirsten :

    Hahahahaha, een beachy look. Ik ben vergeten om dat in mijn verslag te zetten, van die oordopjes. Hopelijk kan ik het nog bewerken, hahaha!
    X

  • 10 Juli 2011 - 11:12

    Jan En Thea:

    Ha Yvette.
    Wat leuk dat je een bruiloft mee gaat maken ben benieuwd naar de foto's.
    En ook hoe een bruidspaar er in Frankrijk uit ziet. Je hebt leuke foto's.
    Geniet maar van de leuke tijd.
    en succes met de cursus.
    Groetjes Jan en Thea

  • 10 Juli 2011 - 13:25

    Bert:

    Sjiek hè, die momenten die niet lang genoeg kunnen duren!

    Oja, en een opmerking over vrouwen en technologie laat ik maar even achterwege :-)

  • 10 Juli 2011 - 17:18

    Yvette:

    haha, wat heb je voor opmerking dan Bertje? Dat heeft niks met vrouwen te maken, maar ík ben gewoon slecht met technologie. Ik wil het graag van je leren ;p


  • 14 Juli 2011 - 14:50

    Nicole:

    Hey Yvette,

    Weer even je verhalen bij gelezen, wat gaaf allemaal!
    Ennuh, die bruiloft komt ook wel goed ;) Probeer maar gewoon jezelf te blijven!
    Maar kan me wel voorstellen dat het met allemaal die vreemde mensen, spannend maakt ;)
    Heb je leuke daagjes met jullie mam en Kaya gehad?
    De helft zit er alweer op, wat vliegt de tijd toch he...
    Ik wens je nog een super gave toffe ruige tijd daar!
    Tot snel, groetjes Nicole

  • 15 Juli 2011 - 10:04

    Rianne:

    Heej Yvette,
    Morgen dan eindelijk die bruiloft... Heb je al een geschikt cadeau gevonden? vast wel ;)
    En hoe waren je dagen met mam en Kaya? Veel gedaan, gezien en gekletst? Vast wel! Echt super leuk wat je allemaal doet en ziet, geniet er nog maar lekker van, want hier in Nederland is het niet veel soeps... (het weer dan).
    Groetjes Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 46756

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: