Mercredi 13 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Mercredi 13 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Mercredi 13 Juillet

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

17 Juli 2011 | Frankrijk, Nice

Dat gaat snel. Dit is alweer de laatste dag dat Kaya en mam er zijn. 's Morgens liet ik de leukste winkeltjes van Nice zien. We werden er helemaal hebberig van!

Daarna gingen we met Kirsten een broodje eten en hup naar het strand. We waren van plan om te gaan paragliden. Iedereen had er super veel zin in, maar omdat de wind fout ging, ging het niet door. Toen wilden we in zo'n banden achter een boot aan, maar dat ik ook al niet. Nu hadden we én niet wat we wilden én we hadden er al minder zin in. De les begon al bijna en er waren nog allerlei mensen voor ons. Echt zielig voor Kirsten en Kaya.

Na school gingen we weer eten in de haven met Kirsten erbij. Ik vond het eten heel lekker en de ober was ook heel erg aardig.

Ik nam afscheid van Kaya en mam, want die gaan morgen alweer. Ik kan ze niet uitzwaaien morgen, want Kirsten en ik gaan naar een waterpark, al heel vroeg.

  • 17 Juli 2011 - 18:26

    Jan En Thea:

    Ha Yvette.
    Wat gaat de tijd snel.
    Hoe was de bruiloft in Nice?
    Leuk dat mam en Kaya bij jouw waren.
    nog een paar weekjes en het zit erop.
    we wensen je een leuke tijd in Nice.
    Geniet nog maar van alles.
    Je verhalen zijn leuk en spannend.
    tot gauw maar weer. Tot de volgende verhalen.
    groetjes Jan en Thea


  • 17 Juli 2011 - 18:27

    Jan Tilmans:

    Ha Yvette,

    Ik dacht even kijken of jij nog nieuwe verhaaltjes hebt :-). Zo te lezen amuseer je je daar nog prima! Mooi zo! Wel leuk om Nel en Kaya op bezoek te hebben. Zo zien ze waar en hoe je leeft. Alleen jammer dat zij weer snel naar huis gingen. Hoe gaat het met je Frans spraak? Al veel bij geleerd? Nou Yvette, wij wensen je nog veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes,
    Amanda en Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 46761

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: