Samedi 16 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Samedi 16 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Samedi 16 Juillet

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

18 Juli 2011 | Frankrijk, Nice

Oóeeh!! Le jour du mariage! Antonella was al vroeg op gestaan om haar make-up en haar te laten doen. Athina en ik moesten ook om 10.00 klaar staan. 's Morgens kwam er nog een oudere mevrouw die ook in het appartementencomplex woont binnenvallen. Ze vond álles helemaal prachtig. Mijn jurk (10x gezegd), mijn ring, Athina's jurk, dat we zo'n jonge meisjes zijn, de foto's aan de muur. Hihi, ze kwam zelf uit Denemarken, dus ze vond het leuk dat ik ook uit het noorden kwam.

Rond half 11 gingen we met de auto naar een gebouwtje waar Antonella en Serge zijn getrouwd. Het in de auto zitten duurde nog langer (45 minuten) dan de ceremonie zelf (10 minuten). Ik kende hélemaal niemand daar.

Daarna gingen we met de auto naar een restaurant. Bij dat restaurant hoorde een klein plekje met (nep)gras en rotsen. Daarachter lag een super mooie zee. Het was een droomlokatie om te trouwen. Sommige mensen zeiden iets in een microfoon en zongen een liedje. Bij Serge moesten veel mensen huilen. Ik heb geen idee waarom, want ik verstond het niet. Ik stond daar als enige normaal, haha. Daarna heb ik gepraat met mensen die er aardig uit zagen en ook aardig bleken te zijn.

Toen gingen we eten in datzelfde restaurant. Ook weer een super mooi uitzicht. Volgens mij vonden niet veel mensen het eten heel lekker, maar ik vond het wel allemaal lekker.

Rond 18.00 was iedereen weer weg. Met een kleiner groepje zijn we nog wat gaan drinken ergens. Toen ik uit de auto stapte, stootte ik mijn teen en er kwam bloed uit. Gelukkig was er een dokter in de zaal. Ik greeg een pleister en een doekje.

Vervolgens namen we afscheid van Antonella en Serge, want ze gaan op huwelijksreis een week. Ik heb toen mijn cadeau gegeven: een fotolijstje met een foto van het gezin (met mij en Jacob erbij). Ze vonden het leuk volgens mij. Ik vond het vreemd dat niemand anders een cadeau had, maar blijkbaar had iedereen geld overgemaakt.

Omdat Antonella en Serge weg zijn, blijft een tante bij ons met een vriendin.

• 20 Juli 2011 - 21:32

Lisa:

Hihi, die zin is typisch jou :)

Wat súperleuk zeg! ;D Ik wil daar ook trouwen, haha!