Dimanche 17 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Dimanche 17 Juillet - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Dimanche 17 Juillet

Door: yvettedrissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

18 Juli 2011 | Frankrijk, Nice

Dit was mijn állersaaiste dag hier tot nu toe. Ik heb me kapot verveeld met Kirsten. Het was gewoon lachwekkend. We hingen maar wat overal en we waren heel melig. Eigenlijk is er vandaag dus ook niks bijzonders gebeurd.

Ik moet wel zeggen dat het appartement waar ik woon nu ook voelt als 'mijn huis' en 'mijn slaapkamer'. Met Athina kan ik het ook heel goed vinden. Daar ben ik echt super blij mee. En Antonella en Serge zijn ook super aardig. Het voelt niet vreemd als ik 's ochtends mijn ontbijtje pak of als ik me ga douchen. Echt fijn.

  • 18 Juli 2011 - 19:23

    Jac En Riny:

    Ha Yvette,
    Zo'n verveeldag heb je er wel eens tussen.
    Wel goed om te horen dat jij je daar een echt thuisgevoel hebt.
    Ik hoorde dat mam em Kaya het heel erg naar de zin gehad hebben bij jou.
    Wel raar als je dan weer afscheid moet nemen.
    Leer je ook nog bij met je franse taal?
    Ook fijn dat je veel met Kirsten kunt doen, zelfs vervelen!
    Hier is alles goed.
    Alleen het weer is niet zoals in Nice.
    Volgende week hebben wij vakantie. We gaan dan naar Oostenrijk.
    We hebben er erge zin in.
    Groetjes Jac en Riny

  • 18 Juli 2011 - 20:43

    Yvette Drissen:

    Hee Riny en Jac!! Viel spass in Oostenrijk! Maar dat zal wel lukken denk ik. Met mijn frans gaat het ook vooruit. Ik zat even in een dipje en dacht dat ik niks opschoot, maar nu merk ik toch dat ik al best veel weet.
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Nice

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Juli 2011

Samedi 30 Juillet

26 Juli 2011

Lundi 25 Juillet

23 Juli 2011

Samedi 23 Juillet

23 Juli 2011

Mercredi 20 Juillet au vendredi 22 Juillet

21 Juli 2011

Mardi 19 Juillet
Yvette

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 46764

Voorgaande reizen:

28 Januari 2014 - 17 Juli 2014

Zuid-Afrika

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: