Bedankt voor de leuke reacties! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu Bedankt voor de leuke reacties! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Yvette Drissen - WaarBenJij.nu

Bedankt voor de leuke reacties!

Door: Yvette Drissen

Blijf op de hoogte en volg Yvette

13 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Trouwens, bedankt voor alle leuke reacties die jullie onder mijn reisverslag zetten! Super leuk dat jullie geïnteresseerd en betrokken zijn!

• 16 Februari 2014 - 16:31

Will:

Heej Yvette,

Eindelijk een berichtje van mij. Het is nu zondagmiddag en dus tijd om jouw verhalen te lezen.
    Super leuk wat je allemaal meemaakt, zo te horen heb je 't prima naar je zin.
    Jaloerssss op dat mooie weer daar. Het is wel niet koud hier (winter is ver te zoeken)maar het scheelt toch wel een paar graadjes.
    Geniet er nog van meid....ik blijf je verhalen volgen.
    Groetjes,
    Will

• 17 Februari 2014 - 15:43

Ger En Ans:

Hoi HOI Yvette, hoe is het daar in het verre Afrika , leuke fotos en leuke verslagen, van jou, wij zijn hier volop in de carnaval, ook gezellig, je krijgt heel veel groetjes en het allerbeste oet ZAERUM Ger en Ans en de Kienders!!!!!!!!!!!!!!!!!!!